omg!!

Heeej!!
Vet ni...?
Pappa ringde nyss och sa att August blir bättre♥♥
När de var på besök så märkte de att när pappa försökte prata med August såg man täcken på att han hörde!!
Man såg att han försökte öppna ögonen och när pappa frågade om han hörde honom tyckte de att det såg ut som om han nickade lite!! my gaash!! bästa nyheten på länge!!♥♥

Nu kan jag äntligen sova lite gott iallafall :)
Men det är inte över än... Det är inte säkert att allt kommer bli bra, men jag känner mig iallafall lite bättre för stunden :)


Tack alla ni som stöttat mig hittils♥ Jag älskar er så himla mycket och ni har verkligen fått upp mig på fötter, utan er hade jag inte vart hel, jag älskar er!!
Som jag sa är det inte helt över än men utan er hade det vart överför mig i vilket fall som helst
Ni är allt för mig tack♥♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!